دوست داشتن حرمت دارد...

كوير وستاره

ادبي فرهنگي طنز

دوست داشتن حرمت دارد...

آدمهایی هستند که شاید کم بگویند دوستت دارم

 

 یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را

 بهشان خرده نگیرید

 این آدمها فهمیده اند دوستت دارم

 حرمت دارد

 مسئولیت دارد

 ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی

 دوست داشتن واقعی را میفهمی

 میفهمی که همه کار میکند تا تو بخندی ، تا تو شاد باشی

 آزارت نمیدهد ، دلت را نمی شکند

 من این دوست داشتن را می ستایم.



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت16:29---5 مرداد 1393
سلام وبلاگه زیبایی دارین من شما رو لینک کردم خیلی زیبا بود
پاسخ:سلام ساراييم نظر لطفته.منم بهت سر ميزنم


بهارنارنج
ساعت17:40---25 تير 1393
منم میستایم زیبا بود
پاسخ:فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ساعت 6:43 توسط ريحانه